Klantendienst medewerker
Solliciteer nu
  • R.4661
  • Interim optie vast
  • Tielt
2019-04-15
 
Solliciteer nu

Functieomschrijving

De job als klantendienstmedewerker bestaat uit 2 delen:

1. Contact met de klant

  • De klanten nemen contact met jou op omtrent hun vragen.
  • Telefonisch of per mail geef je de klant uitleg en advies over de producten.

2. De administratieve opvolging

  • Je controleert de bestelbonnen. Bij foutieve gegevens neem je contact op met de klant.
  • Van zodra je de correcte gegevens hebt ontvangen geef je de nodige info door aan jouw collega's.

Vereisten

  • Je kan perfect communiceren in het Nederlands en de Franse taal.
  • Je behaalde minstens een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • Een rijbewijs B is een vereiste.
  • Een eerste ervaring is een troef maar geen vereiste.
  • Een technische affiniteit of interesse is vereist.

Aanbod

  • Je werkt iedere dag van 8u30-17 uur en op vrijdag tot 15 uur.
  • De verloning is bespreekbaar.
  • Het bedrijf is op zoek naar een collega op lange termijn.

let's meet

Deinze

Let's Work Algemeen

 
Brielstraat
9800 Deinze

deinze@letswork.be
09 380 48 70
 

Verhoog je kansen

Licht je jouw motivering graag persoonlijk toe? Maak dan een afspraak in ons kantoor

 
Solliciteer nu